پروپوزال مدیریت مالی

برای اخذ مدرک ارشد و دکترا ، شما باید ابتدا پروپوزال یا طرح تحقیق خود را ارائه دهید و بر اساس آن تز خود را بنویسید.  هدف از این بخش، ارائه نمونه پروپوزال مدیریت مالی آماده است تا شما با نحوه انجام پروپوزال مدیریت مالی در درس روش تحقیق آشنا شوید.

سایر لینکهای مدیریت

دانلود نمونه پروپوزال‌ مدیریت » 

دانلود نمونه پروپوزال مدیریت مالی آماده

موضوع پروپوزال گرایش مدیریت مالی

برای انتخاب موضوع مناسب  و نگارش پروپوزال روش تحقیق، ابتدا باید یک موضوع جدید و مناسب را انتخاب کنید.  به این منظور، سوالی را در نظر بگیرید که در رشته تحصیلی شما به آن پاسخ داده نشده است.  مقالات و پایان نامه های مختلف را مطالعه نمایید. در مورد موضوع خود با افرادی که تجربه نوشتن پروپوزال دارند، مشورت نمایید.

اهمیت رشته مدیریت مالی

مدیریت مالی یکی از مهمترین جنبه های کسب و کار است. برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، نیاز به یک مدیر مالی با دانش روز و تجربه کافیست.  

مدیریت مالی به برنامه ریزی استراتژیک، سازماندهی، هدایت و کنترل تعهدات مالی در یک سازمان یا یک موسسه اشاره دارد. علاوه بر این،  بکارگیری اصول مدیریتی برای دارایی های مالی یک سازمان موجب بهبود بهره وری منابع می شود.

نمونه پروپوزال مدیریت مالی

وظایف مدیر مالی

برنامه ریزی مالی: برنامه ریزی شامل محاسبه میزان سرمایه مورد نیاز یک سازمان و سپس تخصیص آن است.

 سرمایه گذاری: هر سازمان یا شرکتی برای جذب سرمایه بیشتر و بازدهی منظم نیاز به سرمایه گذاری دارد. از این رو، مدیر مالی باید وجوه سازمان را در سرمایه گذاری های ایمن و سودآور سرمایه گذاری کند.

تخصیص سود: هنگامی که سازمان سودی ا به دست آورد، وظیفه مدیر مالی است که آن را به طور مؤثر  جهت پیشرفت سازمان تخصیص دهد.

مدیریت موثر پول: مدیریت پول، برای مقاصد مختلف شرکت مانند پرداخت حقوق و قبوض، حفظ موجودی، پرداخت بدهی ها و خرید هرگونه مواد یا تجهیزات، انچام می شود.

کنترل مالی: مدیر مالی نه تنها باید برنامه ریزی، سازماندهی و به دست آوردن بودجه داشته باشد، بلکه باید امور مالی شرکت را در کوتاه مدت و بلندمدت کنترل و تجزیه و تحلیل کند

دانلود رایگان نمونه پروپوزال مدیریت مالی

ما در سایت سفیر، به منظور آشنایی شما با نحوه نگارش و تکمیل پروپوزال درس روش تحقیق ، نمونه پروپوزال رایگان رشته مدیریت مالی را ارائه نموده ایم. علاوه بر این، جدیدترین موضوعات رشته مدیریت مالی (2023) را می توانید در این صفحه جستجو کنید.

سایر لینک های مرتبط با نمونه پروپوزال مدیریت مالی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *