دپارتمان پژوهشی سفیر

دانلود نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد کامپیوتر

در این بخش به ارائه ی نمونه پروپوزال ارشد کامپیوتر پرداخته می شود. این پروپوزال ها برای دانشجویانی که قصد دارند برای درس روش تحقیق خود ، طرحی را ارائه نمایند، و یا آن دسته از دانشجویانی که قصد انتخاب موضوع تحقیق خود را دارند، نمونه های مناسبی می باشد.  پروپوزال ها در فایل word ارائه می شوند و بنابراین قابل ویرایش و اصلاح هستند.  مقاله بیس به صورت pdf در صفحه محصول ارائه می شود که به صورت رایگان قابل دانلود است. 

لیست پروپوزال های  ارشد کامپیوتر

کلیک جهت مشاهده تمامی پروپوزال های آماده کامپیوتر

دانلود نمونه پروپوزال کامپیوتربا موضوع اینترنت اشیا

نمونه پروپوزال رشته کامپیوتر  با موضوع پردازش‌ تصویر و تشخیص‌ چهره

نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد کامپیوتر با موضوع پروپوزال داده‌کاوی

نمونه پروپوزال کامپیوتر با موضوع امنیت و شبکه

دانلود رایگان نمونه پروپوزال کارشناسی ارشد کامپیوتر

عنوان پروپوزال رایگان: سامانه کنترل کیفیت آب با استفاده از اینترنت اشیا 

بیان مساله

امروزه اطمینان در مورد کیفیت آب به یک چالش در زندگی انسان ها تبدیل شده است.  کیفیت آب تحت تأثیر انواع آلاینده  قرار می گیرد که شامل فاضلاب شهری ،  فاضلاب صنعتی و است. از دیگر منابع آلودگی آب می توان به سیلاب و خشکسالی و عدم آگاهی و آموزش در بین کاربران اشاره کرد. کیفیت ضعیف آب  موجب گسترش بیماری، زیان های اقتصادی و اجتماعی و بر هم زدن تعادل اکوسیستم می شود. بنابراین نظارت و کنترل بر کیفیت آب یک ضرورت اساسی است. 

نظارت بر کیفیت آب  شامل جمع آوری اطلاعات در مکان های تعیین شده و در فواصل منظم است تا داده هایی را ارائه دهد که ممکن است برای تعریف شرایط فعلی ، ایجاد روند و غیره استفاده شود. اهداف اصلی نظارت بر کیفیت آب آنلاین شامل اندازه گیری پارامترهای اساسی کیفیت آب مانند خصوصیات میکروبی ، فیزیکی و شیمیایی ، برای شناسایی انحراف در پارامترهای کیفیت آب و هشدار زود هنگام به منظور پیشگیری خطرات آب است.

 با پیشرفت در فناوری ارتباطات، راهکارهای هوشمند مانند اینترنت اشیا برای نظارت بر کیفیت آب اهمیت پیدا کرده اند.  یک سیستم نظارت مبتنی بر اینترنت اشیا شامل میکروکنترلر برای پردازش سیستم ، سیستم ارتباطی برای ارتباط بین گره ها و چندین حسگر برای جمع آوری اطلاعات است.   این سیستم می تواند برخی از عوامل مهم و مضر آب را تجزیه و تحلیل کند تا اقدامات پیشگیرانه ای برای حفظ کیفیت آب انجام دهد.

اهمیت و ضرورت انجام تحقيق

 آب یک منبع طبیعی مهم است و در زندگی روزمره ما مورد نیاز است. حدود 5 میلیون نفر در اثر بیماریهای ناشی از آب در سراسر جهان جان خود را از دست می دهند. عوامل متعددی بر کیفیت آب تاثیر منفی دارند. کودها و سموم دفع آفات مورد استفاده کشاورزان توسط باران شستشو داده می شود و از طریق خاک به رودخانه ها وارد می شود شود. ضایعات صنعتی نیز وارد رودخانه ها و دریاچه ها می شوند. چنین آلودگی هایی وارد زنجیره غذایی شده و انباشته می شوند  و به حدی می شوند که در نهایت آبزیان و سایر مصرف کنندگان را از بین می برند.  

همچنین، کارخانه ها از آب رودخانه ها به منظور تامین برق ماشین آلات و یا به منظور خنک کردن آنان استفاده می کنند . بالا بردن دمای آب سطح اکسیژن محلول را کم می کند و تعادل زندگی در آب را برهم می زند. این وضعیت در برخی از کشورهای در حال توسعه که در آن از آب کثیف برای بدون هیچگونه تصفیه آب برای نوشیدن استفاده می کنند، جدی تر است.  

 ناآگاهی مردم و بخش دولتی و عدم وجود سیستم نظارت بر کیفیت آب است از دلایل این امر است که منجر به بروز مشکلات جدی در سلامت می شود. تمام عوامل فوق نظارت بر کیفیت آب را ضروری می کند. سیستم نظارت ، تجزیه و تحلیل واقعی داده های جمع آوری شده را ارائه و آنها را با معیارهای استاندارد مقایسه و اقدامات درمانی مناسب را پیشنهاد می کند. اگر مقدار به دست آمده بالاتر از حد آستانه باشد ، پیامک هشدار به ناظر ارسال می شود.  بنابراین ، سیستم پیشنهادی ما کمک خواهد کرد تا در برابر آب آلوده آگاهی یافته  و همچنین آلودگی آب را متوقف کنند.

عنوان پروپوزال رایگان: دفع حملات کانال جانبی حافظه نهان با استفاده از جدول آدرس دهی جانبی (2020)

بیان مساله:

امنیت سیستم های حافظه، به دلیل آسیب پذیری آنها در برابر حملات کانال های جانبی، از اهمیت خاصی برخوردار است. یک رویکرد امیدوار کننده، برای تشخیص حملات در زمان اجرا ، نظارت بر رفتار حافظه پنهان است. در صورت بروز حمله، باید یک راهکار برای دفع آن نیز وجود داشته باشد. برای مقابله با حمله در این تحقیق از یک حافظه جانبی امن به نام SCAAT استفاده می شود.

SCAAT ، یک سیستم  مقابله با حملات  است که به سیستم نظارت متصل است تا حمله را شناسایی کرده و با تغییر مکان داده ها به صورت تصادفی در حافظه پنهان در   در زمان اجرا ، سیستم را در برابر حملات مصون می دارد. استراتژی  SCAAT با هدف تغییر الگوهای رفتاری حافظه پنهان،  پیش بینی رفتار حافظه را دشوار می کند تا نتوان از این رفتار  برای نشت اطلاعات استفاده کرد.

 بنابراین،  این سیستم  از دو بخش تشکیل شده است. بخش اول، مربوط به یک سیستم مانیتورینگ و بخش دوم SCAAT است. هنگامی که حمله توسط  بخش مانیتورینگ تشخیص داده می شود ، یک سیگنال حمله برای مقابله با آن،  به واحد SCAAT ارسال می شود.  SCAAT یک حافظه است که فقط در صورت تشخیص حمله فعال می شود و  محل ذخیره داده ها را تغییر می دهد. با تغییر آدرس داده ها  در حافظه پنهان ، الگوهای دسترسی و زمان بندی رفتار حافظه پنهان نیز تغییر میکند.

سایر لینک های مرتبط  با دانلود نمونه پروپوزال مهندسی کامپیوتر

 

 

46 دیدگاه دربارهٔ «دانلود نمونه پروپوزال مهندسی کامپیوتر»

    1. مقالات تمامی نمونه پروپوزال ها وفتی خرید کنیم هست یا فقط یه مقاله بیس هست

      1. سلام. مقاله بیس نمونه پروپوزال قابل دانلود هست و برای دریافت سایر مقالات با پشتیبانی تماس بگیرید

  1. سجاد محمدزاده

    سلام پروپوزال خانه هوشمند و اینترنت اشیا برای سال ۲۰۲۲ معرفی کنید

    1. در بخش فهرست مطالب موضوعات دسته بندی شده هستند. برای مشاهده پروپوزال روی لینک مربوطه کلیک کنید تا به بخش مربوطه هدایت شوید.
      همچنین لینکهای زیر در بخش پروپوزال کامپیوتر ، جدید هستند و ممکن است برای شما مناسب باشد:
      https://safirdep.com/product/%da%a9%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%84-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87-%d9%87%d9%88%d8%b4%d9%85%d9%86%d8%af-%d9%88-%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d8%a7%d9%85%d9%86%db%8c%d8%aa/
      https://safirdep.com/product/%db%8c%da%a9-%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b4%d8%ae%db%8c%d8%b5-%da%86%d9%87%d8%b1%d9%87-%d8%af%d8%b1-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-%d8%a7%d8%b4%db%8c%d8%a7-%d8%a8%d9%87-%d9%85%d9%86%d8%b8/

  2. محمد سلطانی

    سلام ایا از این پروپوزال کامپیوتر که برای خرید گاشتید میشه به عنوان پروپوزال پایان نامه هم استفاده کرد یا برای درس روش تحقیق هست

      1. دانشجو

        سلام. ببخشید ترجمه مقاله بیس مربوط به پروپوزال هایی که گذاشتید، موجود هست؟

  3. سجاد محمدزاده

    توی توضیحات پروپوزال نوشتید رشته پزشکی کامپیوتر یعنی چی؟

    1. پروپوزال میان رشته‌ ای هست. یعنی هم پروپوزال مهندسی پزشکی هست و هم پروپوزال کامپیوتر

  4. سلام
    ببخشيد ميخواستم ببينم در مورد پروپوزال مهندسي كامپيوتر در زمينه هوش مصنوعي هم انجام ميديد شما؟

    1. سلام. جهت دانلود نمونه پروپوزال نیازی به ثبت نام نیست و امکان خرید به صورت مهمان وجود دارد.

  5. ازیتا سنگدهی

    پروپوزال شبکه هوشمند انرژی برای پروپوزال روش تحقیق مهندسی کامپیوتر هم میشه استفاده کرد

  6. محمد گروهی

    سلام من یک پروپوزال رایگان درباره هوش مصنوعی میخواستم

  7. فرید یاوری

    سلام پروپوزال بلاک چین ک با نرم افزار متلب حل بشه دارید

  8. Ali sahraie

    پروپوزال رایگان کامپیوتر بیشتری بزارید و مطالب در مورد اموزش پروپوزال نویسی بزارید

  9. براتیان

    سلام در مورد توصیف معماری شبکه های هوشمند هم پروپوزال بزارید ممنون میشم.

  10. محمد گروهی

    سلام
    سایتتون خیلی عالیه
    فقط یه پروپوزال هوش مصنوعی هم من میخواستم برای ثبت نام باید چیکار کنم؟

  11. طاها لاهوتی

    سلام پروپوزال رمزگذاری ترکیبی برای ایمن کردن داده های مراقبت بهداشتی رو چرا نمیشه دانلود کرد

  12. بابک ناجی

    چرا این پروپوزال کنترل کیفیت آب با استفاده از اینترنت اشیا کامل نیست

    1. سلام چند نمونه پروپوزال گذاشتیم که شما از روی اون بتونید پروپوزال رو بنویسید در صورتی که خواستید میتونید براتون کاملش کنیم با شماره 09373905862 تماس حاصل فرمایید.

  13. مقاله بیس برای نوشتن پروپوزال با موضوع روش خوشه بندی چطوری دانلود کنم ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. محمد عباسی

      سلام
      در مورد آموزش پروپوزال نویسی برای رشته مهندسی کامپیوتر

  14. سلام پروپوزال آماده با موضوغ بهبود مدیریت بحران با استفاده از اینترنت اشیا دارید برام لینکش رو ایمیل کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید