دانلود رایگان کتاب آموزش وردپرس

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان برای ایجاد صفحات سایت است که به زبان php نوشته شده و توسط پایگاه داده MYSQL پشتیبانی میشود.متن باز بودن وردپرس باعث شده که به کدهای آن دسترسی داشته باشید و در صورت داشتن دانش برنامه نویسی بتوانید تغییرات ممکن را روی آن اعمال کنید.برای نصب و راه اندازی وردپرس هیچ لزومی به یادگیری برنامه نویسی نیست این ویژگی باعث کاربر پسند شدن وردپرس شده و حدود 76 میلیون سایت با وردپرس طراحی شده اند. در این مقاله قصد داریم در مورد دانلود رایگان کتاب آموزش وردپرس صحبت کنیم برای دانلود کتاب آموزش جامع وردپرس در ادامه همراه ما باشید.

چرا باید وردپرس را یاد بگیریم ؟

کتاب آموزش وردپرس

وردپرس به قدری بزرگ شده که هرکس قصد دارد یک سایت راه اندازی کند در اولین گام به سمت طراحی سایت با وردپرس میرود. با توجه به رشد کسب و کار ها و گسترش فضای اینترنت اکثر کسب و کار ها به سمت اینترنت کشیده شده تا صاحبان کسب و کار ها بتوانند از طریق اینترنت نیز فروش داشته باشند.

بهترین راه برای گسترش یک کسب و کار ایجاد سایت است. با استفاده از سایت کاربر میتواند به راحتی خرید انجام  بدهد. اینترنت برای خریدار و فروشنده مزیت های بسیاری میتواند داشته باشد. بهترین راه برای این که در بازه زمانی کمی بتوانیم یک سایت طراحی کنیم طراحی با وردپرس است که در ادامه به مزیت های وردپرس خواهیم پرداخت.

مزیت استفاده از وردپرس 

همانطور که گفتیم حدود 76 میلیون سایت با وردپرس طراحی شده اند که این میتواند به خاطر مزیت هایی باشد که وردپرس از آن برخوردار است. اما این مزیت ها عبارت اند از :

  1. ساده بودن وردپرس : این ویژگی به وردپرس کمک کرده تا از رقبای خود همچون جوملا و دروپال پیشی بگیرد. وردپرس هیچ گونه نیازی به داشتن دانش برنامه نویسی ندارد و تخصص در تکنولوژی های پیچیده مانند html ،  php و css  را از بین برده است. شما میتوانید برای سایت خود از قالب های آماده استفاده کنید  و به نوشتن قالب نیازی نخواهید داشت.
  • پایدار و خلاقانه بودن : وردپرس نیز مانند گوشی با آخرین تکنولوژی و نیاز کاربر آپدیت خواهد شد. عملکرد و هدف یک وب سایت در طول زمان تغییر میکند خوشبختانه وردپرس با این تغییرات همگام است.به روزرسانی وردپرس به این معنی است که مشکلات آن بر طرف شده و قابلیت های جدیدی به آن اضافه میشود.
  • بهینه سازی موتورهای جستجو : وردپرس بهینه سازی موتورهای جستجو را به سادگی انجام میدهد. مواردی مانند تگ های h1،h2،h3 ، استفاده از کلمه کلیدی و … همگی جز سئو بوده که در وردپرس قابل استفاده هستند.
  • مدیریت آسان محتوا : در وردپرس میتوانید به راحتی محتوای خود را مدیریت کنید. همانطور که در word میتوان یک محتوا را ویرایش کرد در وردپرس نیز چنین امکانی وجود دارد و به سادگی میتوانید محتوای خود را در وردپرس ویرایش کنید.
  • به روز رسانی آسان : بسیاری از وب سایت ها به گونه ای طراحی شده اند که اگر قصد به روزرسانی داشته باشید نیاز به تماس تلفنی با طراح وب دارند. شما باید یک نرخ ساعتی را تعیین کنید و به این صورت چند هفته طول خواهد کشید تا به روزرسانی انجام شود. ولی در وردپرس این گونه نیست و با چند کلیک میتوانید به روزسانی انجام دهید.
  • پشتیبانی وردپرس : جامعه وردپرس شامل هزاران داوطلب است که مشاوره و پشتیبانی رایگان برای کاربران وردپرس ارائه میدهند تنها کاری که نیاز است انجام دهید این است که سوال خود را ارسال و بدون معطلی جواب دریافت کنید.
  • امنیت : وردپرس از امنیت بالایی برخوردار است. اما به این دلیل که امنیت یک مسئله ی نسبی است و هیچ وقت صد در صد نخواهد بود وردپرس هر روز مشکلات پیش آمده را بررسی میکند و در به روزرسانی هایی که انجام میدهد آن ها را رفع میکند.
  • طراحی سایت فروشگاهی : طراحی سایت فروشگاهی با وردپرس یکی دیگر از مزیت هایی است که وبمستران برای طراحی از آن استفاده کنند زیرا یک شخص قادر است در چند ساعت یک سایت برای خود داشته باشد. وردپرس با استفاده از افزونه ی ووکامرس هرآنچه یک وبمستر برای راه اندازی و مدیریت فروشگاه آنلاین نیاز دارد در اختیارش قرار میدهد.

چه وب سایت هایی را میتوان با وردپرس ایجاد کرد

کتاب آموزش وردپرس

بهترین سایت ها از وردپرس استفاده میکنند اگرچه وردپرس در ابتدا برای سایت وبلاگ دهی و خبری ایجاد شده بود اما اکنون اکثرا از وردپرس برای طراحی استفاده میکنند. در هر زمینه میتوان با استفاده از وردپرس یک سایت ایجاد کرد که به 3 مورد از این موارد خواهیم پرداخت.

وبلاگ : وبلاگ ها سایت هایی هستند که از آن برای انتشار منظم مطالب استفاده میکنند. وبلاگ ها میتوانند موضوعات مختلفی داشته باشند اما مهم ترین ویژگی یک وبلاگ این است که مرتب در آن مطالب بارگزاری می شود.

فروشگاه اینترنتی : اگر قصد دارید برای خود یک کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنید وردپرس این امکان را به شما میدهد تا بتوانید در بازه زمانی بسیار کمی یک سایت طراحی کنید.

وب سایت شرکتی : داشتن یک وب سایت میتواند در گسترش کسب و کارتان تاثیر به سزایی داشته باشد. وب سایت های شرکتی که ازچند صفحه برای معرفی کسب و کار ها تشکیل میشوند به راحتی با وردپرس قایل ایجاد هستند.

دانلود کتاب آموزش جامع وردپرس

کتاب آموزش وردپرس

در کتاب الکترونیکی سعی شده که تمامی مباحث آموزش وردپرس به صورت جامع در کنار هم قرار گیرد. در این کتاب آموزش وردپرس از 0 تا 100 به راه اندازی یک سایت وردپرسی پرداخته شده تا کاربران بتوانند با دانلود کتاب آموزش جامع وردپرس نیاز های خود را برطرف کنند.

دوستان زیادی هستند با توجه به محدود بودن اینترنت قادر به مشاهده محتوا در سایت نیستند و اگر یک کتاب الکترونیکی در اختیار آنان قرار گیرد میتوانند برای یک بار آن را دریافت و همیشه از آن استفاده کنند. همچنین بسیاری از دوستان به علت محدودیت در زمان نمی توانند برای مشاهده ی ویدیو وقت بگذارند پس این دسته از دوستان نیز تمایل بیشتری به کتاب الکترونیکی دارند و در واقع ارتباط بهتری با آن برقرار می کنند.

بهترین کتاب آموزش وردپرس

با پیشرفت علم و تکنولوژی سیستم های آموزشی زیادی ایجاد شده اما همچنان مانند گذشته استفاده از کتاب میتواند یکی از بهترین راه ها برای آموزش و یادگیری باشد.شما میتوانید برای یادگیری آموزش وردپرس ، طراحی سایت ، سئو و مواردی دیگر ویدیو های آموزشی دانلود کرده و ببینید اما با مطالعه کتاب هایی که به عنوان کتاب مرجع شناخته می شوند، می‌توانید اطلاعات عمیق تری کسب کنید.

کتاب‌ آموزشی وردپرس برای چه کسانی مناسب است؟

 کتاب وردپرس غالبا برای مبتدیان طراحی شده است. یک نمای کلی ساده را ارائه میدهد و برای کسانی که دوست دارند یک منبع جامع را در اختیار داشته باشند مناسب است. همچنین برای کاربران متوسط ​​تا پیشرفته که نیاز دارند مهارت‌ خود را تقویت کنند، مفید خواهد بود. این کتاب به دلیل پرداختن به موضوعات مختلف آموزشی به روشی ساده شناخته شده که حتی فنی‌ترین جنبه‌ها را برای خواننده آسان کرده و نکات مفیدی را در مورد نحوه‌ ی استفاده‌ صحیح از وردپرس بیان میکند. 

کتاب آموزش وردپرس صرفا به نکات و مفاهیم پایه محدود نمیشود. برخی از آن ها برای امنیت و برخی دیگر برای رفع مشکلات وردپرس طراحی شده تا هیچ کاربری در هیچ زمینه ای مشکلی نداشته باشد. با توجه به مطالب ارائه شده برای دستیابی سریع به محتوای ارزشمند، ما خرید کتاب را پیشنهاد میکنیم چرا که یکی از بهترین راه ها برای یادگیری وردپرس میتواند یک کتاب از نویسنده ی حرفه ای باشد.

نسخه پی دی اف آموزش رایگان وردپرس

در بالا دانستیم کتاب آموزش وردپرس برای چه کسانی میتواند مفید باشد. کاربرانی که قصد دارند در مورد ورپرس و نحوه ی عملکرد آن بیشتر بدانند میتوانند با استفاده از دانلود پی دی اف وردپرس رایگان رایگان اطلاعاتی را کسب کند. با آموزش پی دی اف رایگان وردپرس میتوانید بدون پرداخت هزینه به یک متخصص در زمینه ی طراحی سایت با وردپرس تبدیل شوید.

نتیجه

 وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که میتوان با آن سایت هایی در هر زمینه از جمله وبلاگی ، فروشگاهی ، شرکتی و… طراحی کرد. طراحی سایت با وردپرس بدون نیاز به دانش کد نویسی است اما باید در این زمینه اطلاعاتی داشته باشید که پیشنهاد بنده دانلود رایگان کتاب آموزش وردپرس است که یکی از بهترین روش ها برای یادگیری وردپرس شناخته شده که در این مقاله سعی کردیم به صورت 0 تا 100 به این موضوع بپردازیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «دانلود رایگان کتاب آموزش وردپرس»

  1. علیرضا محمدی

    آموزش وردپرس خیلی مهمه و هرکس که برای خود یه سایت داره باید وردپرسا به صورت کامل بلد باشه چقدر خوبه بشه بدون ویدیو این آموزشیا یاد بگیریم

  2. علیرضا

    واقعا عالیه ، با دانلود این کتاب ها میشه راحت استاد وردپرس شد بدون اینکه هزینه ای کنیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *