دپارتمان پژوهشی سفیر

سمینار آماده: استفاده از تکنولوژی موبایل جهت بهبود سطح خدمات اورژانس اجتماعی به جوامع هدف

 تعداد صفحات فارسی ۶۶
کلمات کلیدی

اورژانس اجتماعی، مکان یابی، اپلیکیشن موبایل

رشته علوم اجتماعی، مدیریت ، کامپیوتر 
قالب فایل  Word
  سال نشر ۲۰۲۱
دانلود  سمینار کلیک جهت دانلود 

چکیده

کاهش بحران‌ها و خشونت‌های اجتماعی می‌تواند رابطه مستقیم با توسعه یافتگی اقتصادی و اجتماعی جوامع داشته باشد. داشتن سطح مناسبی از زندگی برای افراد جامعه در فضائی به دور از خشونت و بحران‌های فردی و اجتماعی، سلامت روانی جامعه را در پی دارد، بگونه‌ای که در صورت عدم وجود برنامه و راهکاری جهت رفع خشونت‌های کوچک در سطوح فردی و خانوادگی، رفتارهای بزهکارانه به سطح اجتماع کشیده شده و موجب فروپاشی نظام‌های اجتماعی می‌گردد. اورژانس اجتماعی

در همین راستا طی سال‌های اخیر در ایران دولت‌ها، ملزم به ایجاد مراکزی جهت ارائه خدمات تخصصی و فوری به افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی شده‌اند که این مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی قرار گرفته‌اند. در واقع هدف اورژانس اجتماعی پیشگیری حداکثری از مداخله‌های قضایی و انتظامی در روابط فردی و اجتماعی خانواده‌ها و افراد مختلف جامعه و در سطح پیشرفته‌تر جایگزین مداخله‌های قضایی و انتظامی است.

در راستای بهبود ارائه خدمات اورژانس اجتماعی، این پژوهش به‌طور مختصر به بررسی امکان ارتقاء سطوح زیرساختی ارائه خدمات اورژانس اجتماعی از خطوط مخابرات به بستر اینترنت پرداخته است. این برنامه ها که بر روی تلفن های هوشمند نصب می شود و بر اساس مختصات مکانی شخص درخواست کننده کمک، عملیات مکان یابی را انجام می دهد.

اورژانس اجتماعی
دانلود سمینار فناوری اطلاعات

کلمات کلیدی: اورژانس اجتماعی، مکان یابی، اپلیکیشن موبایل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید