دپارتمان پژوهشی سفیر

آیلتس و زبان انگلیسی

دانلود منابع آیلتس

دانلود منابع آیلتس

بدون شک، متن لیسنینگ یا همان اسکریپت ، یکی از مهمترین منابع برای هر زبان آموزی است. زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، نیاز به مطالعه و تست زنی کتابهای متعددی در این زمینه دارند. دپارتمان پژوهشی سفیر، با کمک گرفتن از دانشجویان برتر دانشگاه ها که دارای نمرات آیلتس بالا هستند، به ارائه خدمات به زبان آموزان گرامی اقدام نموده است. در این صفحه متن لیسنینگ مربوط به چند کتاب ضروری آیلتس آمده است.

 دانلود ترجمه لغات

یکی از دغدغه های زبان آموزان گرامی ، استخراج لغات جدید در متون کتابهای آیلتس و نوشتن معانی و همچنین سطح کلمات می باشد. یکی از خدمات ما، ارائه لغات آماده متون مختلف کتابهای ریدینگ در قالب فایل وورد است. نمونه انجام شده آن را در تصویر زیر میبینید:

شما با دانلود هر درس، می توانید فایل وورد را پرینت و ضمیمه درس مربوطه نمایید. بدین ترتیب شما زمان زیادی را برای خود خریده اید. ممکن است برخی لغات برای شما آشنا باشد، کافی است آن ردیف را حذف کنید. همچنین در صورت نیاز به افزدون کلمه، شما می تواندی فایل وورد پیشنهادی را ویرایش کنید.

Focus on Vocabulary عنوان یک مجموعه دو سطحی از انتشارات لانگمن است که برای افزایش دامنه لغات زبان آموزان سطوح متوسط به بالا طراحی شده است.

دانلود لغات آماده 
دانلود لغات آماده 

دانلود لغات آماده 

IELTS Help Now یک مجمعه شامل ده تست می باشد. شما لغات ده تست را با یک کلیک استخراج کرده اید.

اسکریپت IELTS Help Now

دانلود لغات آماده 

کتاب های  Cambridge IELTS

مجموعه کتاب های Cambridge IELTS منابع فوق العاده مفید برای داوطلبان آزمون آیلتس  است. هر کتاب از این مجموعه شامل ۴ آزمون (از آزمون های گذشته آیلتس) برای هر مهارت است که توسط انتشارات کمبریج تهیه می شوند. این آزمونها هم شامل آیلتس آکادمیک (Academic IELTS) و هم جنرال (General IELTS) می باشند. این کتاب همچنین دارای پاسخ های هر چهار ازمون است که به همراه آن فایلهای صوتی آزمون مهارت شنیداری نیز ارائه می شود.

دانلود فیلم های اموزشی سایمون

جهت دانلود فیلم های آموزشی سایمون کلیک کنید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید