دپارتمان پژوهشی سفیر

دانلود شبیه سازی ریز شبکه در متلب – انجام پروژه ریز شبکه در متلب

دانلود شبیه سازی ریز شبکه در متلب – انجام پروژه ریز شبکه

جهت انجام هرگونه پروژه شبیه سازی ریز شبکه در متلب و یا کنترل ریز شبکه های با روش های مختلف در متلب با شماره تماس ۰۹۳۷۳۹۰۵۸۶۲ تماس حاصل فرمایید یا از طریق ثبت سفارش درخواست خود را ارسال کنید.

ثبت سفارش

دانلود شبیه سازی و بهینه سازی کنترل کننده Droop برای سیستم ریز شبکه در متلب

این محصول شامل یک فایل شبیه سازی ریز شبکه در متلب و پیاده سازی کنترل کننده دروپ برای ریز شبکه همراه با یک گزارش کار۱۸ صفحه‌‌ای می‌باشد. این شبیه سازی و توضیحات مربوط به آن برای دانشجویان کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا مهندسی برق به عنوان یک پروژه درسی یا یک فایل کمک‌آموزشی برای تز بسیار مفید است. می‌توانید در ادامه در بخش توضیحات محصول اطلاعات کامل‌تری را درباره این شبیه سازی بخوانید.

توضیحات شبیه سازی ریز شبکه در متلب

پس از خرید و دانلود فایل شبیه سازی ریز شبکه در متلب چهار فایل در اختیار شما قرار خواهد گرفت که شامل: ۱- مقاله بیس مدل سازی و شبیه سازی ریزشبکه در متلب ۲- فایل شبیه سازی سیمولینک ریز شبکه در متلب ۳- فایل شبیه سازی کدنویسی شده ریز شبکه در متلب ۴- گزارش کار

در صورتی که این سفارش مطابق با خواسته شما نمی باشد با تماس با شماره ۰۹۳۷۳۹۰۵۸۶۲ یا از طرق ارسال درخواست پروژه متلب خود را سفارش دهید.

توجه: در صورتی که بخواهید، فیلم آموزش شبیه سازی ریزشبکه برای این مقاله را نیز برایتان آماده می‌کنیم. تهیه فیلم آموزشی برای این شبیه سازی حدودا ۲ الی ۳ روز طول می‌کشد.

ساختار کلی شبیه سازی ریز شبکه در متلب و کنترل ریز شبکه

سیستم توزیع موقعیت‌های اصلی را برای مفاهیم شبکه هوشمند فراهم می‌کند. یکی از راه‌های موجود به‌منظور نزدیک شدن به رفع مشکلات سیستم، تفکر مجدد در مورد سیستم توزیع جهت ورود منابع تولید پراکنده با استفاده از مفهوم ریز شبکه می‌باشد.

در منابع عمدتاً ریز شبکه را مجموعه‌ای از منابع کوچک و پراکنده، بارهای گوناگون شامل بارهای خطی و غیرخطی فرض می‌کنند که به‌عنوان‌یک سیستم قابل‌کنترل مجزا که برای منطقه محلی خود توان و حرارت را فراهم می‌کند. از فواید ریز شبکه‌ها می‌توان به افزایش قابلیت اطمینان محلی، کاهش تلفات فیدر، پشتیبانی محلی ولتاژ، افزایش بازدهی از طریق استفاده از حرارت اتلافی در نیروگاه‌های تولید هم‌زمان حرارت و توان، تصحیح کاهش ولتاژ با ایجاد منابع توان وقفه‌ناپذیر اشاره کرد.

برای بهره‌برداری از ریز شبکه و شبیه سازی ریز شبکه ، کنترل‌کننده‌ها می‌بایست تنها اطلاعات محلی را به‌منظور کنترل سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی و منابع کوچک استفاده کنند. مبدل‌های سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی باید قادر به پاسخگویی به هرگونه تغییر دربار در یک شیوه از پیش تعیین‌شده به‌طور خودکار باشد. استراتژی‌های کنترلی منابع کوچک و سیستم‌های ذخیره‌ساز انرژی عبارت‌اند از:
  1. کنترل PQ
  2. کنترل دروپ
  3. کنترل ولتاژ / فرکانس

در این تحقیق از روش کنترل دروپ استفاده می شود که روش انجام آن به این گونه است که ابتدا مدل مداری ریزشبکه در محیط نرم افزاری شبیه سازی شده و سپس مدل سیگنال کوچک آن استخراج شده و نهایتا به یک مدل فضای حالت برای سیستم میرسیم.

مدل مداری شبیه سازی ریز شبکه در متلب
مدل مداری شبیه سازی ریز شبکه در متلب

مدل مداری شبیه سازی ریز شبکه در متلب

زیر سیستم های تشکیل دهنده ریز شبکه عبارتند از:

  • مدل اینورتر
  • مدل فیلتر
  • کنترلر توان
  • کنترل ولتاژ
  • کنترلرجریان
  • مدل امپدانس کوپل
  • مدل خط
  • مدل بار

پس از مدلسازی سیگنال کوچک موارد بالا مدل فضای حالت کلی به دست می آید. سپس با استفاده از الگوریتم های بهینه سازی GA پارامترهای مدل سیگنال کوچک یعنی ضرایب [mp, nq,Kpu,Kic]بهینه سازی می گردد. و سپس تحلیل پایداری آن انجام می شود.

برای اینکه این شبکه پایدار باشد و در اثر تغییر بار فرکانس آن که ۶۰ هرتز می باشد تغییر نکند باید پارامتر های کنترلر ها و سایر پارامترها به صورت بهینه تعیین گردد. لذا شبیه سازی این مقاله شامل دو بخش است:

در این شبیه سازی، بلوک های سبز اینورتر ها، بلوک های آبی اندازه گیری و بلوک های قرمز بار هستند. بلوک های زرد و سبز هم PLL ها برای خوانش اندازه فاز به کار می روند. بلوک های نارجی هم امپدانس خط هستند. در این شبیه سازی از سر خط توسط اندازه گیری از ولتاژ و جریان فیدبک گرفته می شود و توسط بلوک PLL فاز به دست آمده و توسط بلوک های dq ، مدل dq به دست آمده و برای ورودی به کنترلر توان آماده می شود.

جهت دانلود فایل شبیه سازی و کدنویسی ریز شبکه کلیک کنید.

سپس از کنترلر توان ولتاژ رفرنس تولید شده که پس از مقایسه با ولتاژ مرجع اصلی در کنترلر ولتاژ، جریان رفرنس تولید می شود. این خروجی به عنوان ورودی کنترلر جریان با مقایسه با جریان مرجع کلی، ولتاژ رفرنسی را برای تولید کننده پالس PWM تولید می کند. همین منوال نیز برای تولید کننده پراکنده دوم تکرار می شود.

در شکل زیر ساختار کلی کدنویسی و شبیه سازی ریز شبکه در متلب را نشان می دهد.
کدنویسی ریز شبکه در متلب
کدنویسی ریز شبکه در متلب

تذکر برای نمایش تغییر ناگهانی در بار، در بازه زمانی [۰٫۹ ۰٫۷۵] اندازه بار در مصرف کننده ۱ تغییر می کند که با نمایش مقدار فرکانس مشخص است که فرکانس روی ۶۰ هرتز باقی می ماند. در قسمت display در مصرف کننده اول در طول ران شدن برنامه فرکانس با تولرنس قابل قبول روی ۶۰ می ماند. شکل زیر هم جریان مصرف کننده بار است که در ۰٫۹ تغییر کرده است.

دانلود جدیدترین فایل های شبیه سازی میکروگرید و ریز شبکه در متلب
عنوان فایل شبیه سازی بهینه سازی کنترل کننده Droop برای سیستم ریزشبکه بر اساس مدل دینامیکی سیگنال کوچک
عنوان انگلیسی مقاله بیس شبیه سازی
ژورنال IEEE
سال ارائه ۲۰۱۵
رشته مهندسی برق
قالب فایل متلب-سیمولینک
گزارش کار دارد (۱۸ صفحه)

نتایج شبیه سازی ریز شبکه در متلب

نتایج شبیه سازی ریزشبکه در متلب
نتایج شبیه سازی ریز شبکه در متلب
نتایج شبیه سازی ریزشبکه
نتایج شبیه سازی ریز شبکه در متلب

جهت دانلود فایل شبیه سازی و کدنویسی ریز شبکه کلیک کنید.

در صورتی که این سفارش مطابق با خواسته شما نمی باشد با تماس با شماره ۰۹۳۷۳۹۰۵۸۶۲ یا از طرق ارسال درخواست پروژه متلب خود را سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *