دپارتمان پژوهشی سفیر

دانلود شبیه سازی چراغ راهنمایی در متلب و کنترل هوشمند چراغ راهنمایی با شبکه عصبی فازی

دانلود شبیه سازی چراغ راهنمایی با متلب و کنترل هوشمند چراغ راهنمایی با شبکه عصبی فازی

دانلود شبیه سازی چراغ راهنمایی و کنترل هوشمند بار ترافیکی با استفده از شبکه عصبی فازی  در متلب را آماده دانلود نمودیم.این پروژه با بهترین کیفیت تهیه شده است.

 در صورتی که این سفارش مطابق با خواسته شما نمی باشد با تماس با شماره ۰۹۳۷۳۹۰۵۸۶۲ یا از طرق ارسال درخواست  پروژه متلب خود را سفارش دهید. 

ارسال درخواست

جهت دانلود فایل کلیک کنید

دانلود جدیدترین فایل های شبیه سازی در متلب
عنوان فایل شبیه سازی شبیه سازی چراغ راهنمایی با متلب و کنترل هوشمند چراغ راهنمایی با شبکه عصبی فازی
عنوان انگلیسی  مقاله بیس شبیه سازی   An optimal general type-2 fuzzy controller for Urban Traffic Network
ژورنال  IEEE
سال ارائه ۲۰۱۷
رشته مهندسی برق -مهندسی کامپیوتر-مهندسی مکانیک
قالب فایل متلب
گزارش کار دارد (۲۰صفحه)

مدل­سازی  و شبیه سازی چراغ راهنمایی در متلب

چهارراه چراغ­دار دو فازه در شکل زیر نشان داده شده است [۳۰]. در این شکل، leg 1 و leg 3 نشانگر فاز ۱، و leg 2 و leg 4  نشانگر فاز ۲ هستند. متوسط طول صف یک پارامتر مهم است که وضعیت ترافیکی یک چهار راه را مشخص می کند. صف به صورت زیر تعریف شده است:
شبیه سازی چراغ راهنمایی در متلب
شبیه سازی چراغ راهنمایی در متلب

که در آن i=1,2 , …, M شاخص جریان­های ترافیکی است و N=0, 1, …, N-1 شاخص فواصل زمانی گسسته است.  بر اساس خودروها، میانگین طول صف i-امین جریان در n-امین بازه زمانی است،  تعداد خودروهایی است که در i-امین صف در n-امین بازه زمانی هستند،    تعداد خودروهایی است که i-امین صف در n-امین بازه زمانی را ترک می کنند،   برابر با ۰ (برای توقف) یا ۱ (برای رفتن) است و بیانگر حالت راهنمای i-امین جریان در n-امین بازه زمانی است.  و  معمولا سیگنال­های تصادفی در نظر گرفته می­شوند. چراغ راهنمایی در متلب.

در نظارت زمان ثابت و کنترل هوشمند فازی، متغیرهای کنترل به صورت زیر مورد مطالعه قرار می­گیرند. برای تقاطع فاز ۱، (, ,,)=(۰, ۱, ۰, ۱)، که به این معناست که علامت راهنما در خطوط ۲ و ۴ سبز و در خطوط ۱ و ۳ قرمز است. بنابراین خودروها در خطوط ۲ و ۴ می توانند حرکت کنند و در خطوط ۱ و ۳ باید متوقف شوند. به عبارت دیگر برای تقاطع فاز ۲، (, ,,)=(۱, ۰, ۱, ۰)، که به این معناست که علامت راهنما در خطوط ۲ و ۴ قرمز و در خطوط ۱ و ۳ سبز است. بنابراین خودروها در خطوط ۱ و ۳ می توانند حرکت کنند و در خطوط ۲ و ۴ باید متوقف شوند.

جهت دانلود فایل کلیک کنید

کنترل فازی عصبی چراغ راهنمایی در متلب

یک مجموعه فازی کلی نوع دوم GT2FS در یک مجموعه کلی X به صورت زیر تعریف می شود:,

که در این فرمول تابع عضویت ثانویه (MF) و  رتبه ثانویه نامیده میشود.  دامنه تابع عضویت ثانویه است که اعضای اولیه نامیده میشود وu  یک مجموعه فازی در بازه [۰, ۱] است. شکل۳-۲ و ۳-۳ نمایش یک مجموعه فازی کلی نوع دوم است که اندیس­های بالایی و پایینی تابع عضویت مثلثی هستند و تابع ثانویه آن نیز مثلثی است.  وقتی ، مجموعه فازی بازه­ای نوع دوم IT2FS به­دست می­آید که عدم قطعیت یکنواختی را در تابع عضویت اولیه نشان می­دهد و به سادگی توسط حد پایینی و حد بالایی تابع عضویت آن توصیف می­شود.

کدنویسی چراغ راهنمایی در متلب شبیه سازی چراغ راهنمایی در متلب و کنترل فازی عصبی در متلب

نتایج شبیه سازی چراغ راهنمایی و کنترل چراغ راهنمایی

در این بخش برخی از نتایج شبیه سازی چراغ راهنمایی در متلب و کنترل چراغ راهنمایی با استفاده از شبکه عصبی فازی نشان داده شده است.
نتایج شبیه سازی و کنترل هوشمند چراغ راهنمایی
نتایج شبیه سازی و کنترل هوشمند چراغ راهنمایی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *