دپارتمان پژوهشی سفیر

راهکار داهکو

راهکار داهوا برای مراکز آموزشی

راهکار داهوا
راهکار داهوا

شرکت داهوا همواره بر آن است تا با بکار گیری به روزترین تکنولوژی ها، امنیت افراد را در هر مکانی تامین نماید. از این رو مکان های پرترددی مانند مدارس، دانشگاهها و آموزشگاه ها از این قاعده مستثنی نیستند. تامین امنیت دانشجویان، دانش آموزان و اساتید از اولویت خاصی در زمینه راهکار کنترل نظارت تصویری مکان های آموزشی برخوردار می باشد. با ما در این مطلب از دیجی داهوا همراه باشید تا پکیج دوربین داهوا ویژه مراکز آموزشی را به طور مختصر به شما معرفی نماییم.

بهره گیری از الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی جهت جلوگیری از اخلال و خرابکاری در نظم عمومی باعث ایجاد فضای امن آموزشی گردیده است. از سوی دیگر، پیشنهاد کارشناسان داهوا سیستم های مدیریتی همه جانبه تجهیز شده با سیستم هشداردهنده، جستجوی هوشمند ویدئو ها، ساده سازی عملکرد سیستم CCTV و بهبود عملکرد مدیریتی می باشد.

پکیج دوربین مدار بسته داهوا ویژه مراکز آموزشی

کارشناسان مجرب ما در دیجی داهوا با بررسی فضاهای آموزشی نظیر دانشگاه ها، مدارس و … لیستی از محصولات پرفروش مناسب فضاهای آموزشی را برای شما آماده کرده اند که در این بخش آن ها را معرفی می نماییم:

  • دوربین داهوا مدل DH-HAC-T2A21P
  • دوربین داهوا مدل DH-HAC-B1A21P
  • دوربین داهوا مدل DH-HAC-HFW1400TLP
  • دوربین داهوا مدل DH-HAC-HDW1400EMP-A
  • دوربین داهوا مدل DH-HAC-HDW1200EMP-A
  • دوربین داهوا مدل DH-HAC-T1A41P

ویژگی های ایمن سازی مکان های آموزشی

راهکار داهوا
راهکار داهوا

عموما مشکلاتی که مدیران مراکز آموزشی با آن مواجه می شوند کنترل رفت و آمد افراد و اختلال در امور مدیریتی می باشد. با انجام راهکار نظارت تصویری مکان های آموزشی می توانید از ورود افراد غریبه به داخل جلوگیری نمایید و با به کارگیری مدیریت همه جانبه با تمامی پرسنل در ارتباط باشید.

ویژگی های راهکار های نظارت تصویری مکان های آموزشی

  • تشخیص چهره
  • ایجاد لیست سفید
  • ایجاد لیست سیاه

با تهیه تجهیزات نظارتی و دوربین مداربسته داهوا پیشنهادی می توانید هزینه های نظارتی را به مقدار قابل توجهی کاهش دهید. ویژگی تشخیص چهره باعث می شود که از استخدام پرسنل حراست و امنیتی جلوگیری به عمل آمده و هزینه در نظر گزفته شده برای انتساب پرسنل به دپارتمان های دیگر تعلق گیرد. از سوی دیگر آمار درست تردد افراد بدون دخالت نیروی انسانی در اختیار شما قرار می گیرد.

تمامی ویژگی های ذکر شده در افزایش امنیت افراد مستقر در محیط های آموزشی موثر بوده و از ورود افراد ناشناس به داخل جلوگیری می شود. کارکنان و دانشجویان نیز با آگاهی از اینکه سیستم های امنیتی در مکان های آموزشی در حال ضبط فعالیت های آنان هستند از انجام امور غیر قانونی نیز منصرف می گردند. بنابراین نصب دوربین مداربسته و تجهیزات امنیتی، خود اقدامی پیشگیرانه نیز محسوب می شود.

ورودی پارکینگ مراکز آموزشی

  • تشخیص چهره راننده و سرنشینان خودرو
  • نظارت بر تردد خودرو ها از گیت
  • ایجاد لیست سیاه هشدار
  • ایجاد لیست سفید
راهکار داهوا
راهکار داهوا

ویژگی های ذکر شده به کاربران این امکان را می دهد تا ورود افراد با خودرو، تشخیص چهره و تشخیص پلاک خودرو به صورت همزمان و بدون دخالت نیروی انسانی صورت پذیرد و در مواقع خطر زنگ هشدار به صدا درآید.

شما نیز می توانید با تهیه پکیج دوربین مدار بسته داهوا ویژه مراکز آموزشی محیطی کاملا امن را برای پرسنل، اساتید و دیگر افراد فراهم نمایید و محیط را به طور کامل تحت کنترل  خود داشته باشید.

دیجی داهوا به عنوان نمایندگی داهوا و مرجع تخصصی بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا فعالیت خود را آغاز کرده است. در دیجی داهوا می توانید محصولات مورد نظر خود را به سادگی پیدا کرده، بررسی ها و مشخصات فنی آن ها را مطالعه نموده و محصول مناسب خود را از میان صدها دستگاه انتخاب کنید. تمام تلاش ما در دیجی داهوا ارائه محصول با کیفیت با پایین ترین قیمت بازار است. هدف ما در دیجی داهوا، ارائه مشاوره حرفه ای و رایگان به مشتریان گرامی است تا مناسب ترین خرید را انجام دهند. دیجی داهوا به طور اختصاصی با هدف نقد و بررسی و فروش دوربین مداربسته داهوا شروع به فعالیت نموده است و مفتخر است محصولات بسیار با کیفیت را با پایین ترین قیمت موجود در بازار به مشتریان خود عرضه نماید.

نمایندگی داهوا اصل و غیر اصل رو خوب بشناسید

امروزه شرکت های مختلفی اقدام به تولید محصولات غیر اصلی نموده اند که تشخیص آن ها از محصول اصلی بسیار دشوار است. این محصولات غیر اصل، فاقد کیفیت و استاندارهای لازم هستند و در کوتاه مدت کیفیت و بازدهی خود را از دست می دهند بنابراین خرید دوربین مداربسته از نمایندگی داهوا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. نمایندگی های فعال فروش دوربین داهوا در شهرهای بزرگ از جمله تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز و… محصولات تخصصی داهوا را با گارانتی معتبر و قیمت بسیار مناسب عرضه می کنند. دیجی داهوا با عرضه محصولات اصلی با گارانتی معتبر در خدمت شماست.

جشم انداز دیجی داهوا، دستیابی به جایگاه تخصصی ترین مرجع نقد و بررسی دوربین داهوا نیست، بلکه هدف ما عرضه محصولات با قیمت بسیار مناسب با کمترین سود و هدفمند سازی توزیع و پخش دوربین داهوا می باشد. با این هدف می توانیم رضایتمندی مشتریان خود را جلب نماییم تا شما ما را به دیگران معرفی کنید.

لیست قیمت نمایندگی داهوا در دیجی داهوا

در صفحه اصلی سایت دیجی داهوا به راحتی می توانید لیست قیمت محصولات داهوا را بیابید. قیمت های دوربین داهوا در سایت دیجی داهوا، به روز می باشند و پایین ترین قیمت موجود در بازار هستند. این اطمینان برای کاربران وجود دارد که تمامی محصولات با گارانتی معتبر خدمت عزیزان تقدیم می گردد. همچنین برای استعلام قیمت محصولات مورد نظر خود و اطلاع از موجودی انبار می توانید با شماره های دفتر دیجی داهوا تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ما در دیجی داهوا آماده ارائه مشاوره و راهنمایی به شما عزیزان می باشند.

منبع: https://www.dahuasecurity.com/solutions/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *